Volkswagen Το κουβάρι του μεγάλου σκανδάλου .....
Volkswagen: Οι αποζημιώσεις μπορεί να φτάσουν τα 127 δισ. τον χρόνο
Η Volkswagen AG ζήτησε από το Ανώτατο Δικαστήριο των ΗΠΑ να αναιρέσει μία απόφαση δικαστηρίου στο Οχάιο. Αυτή η απόφαση άνοιξε το δρόμο στην αναφερόμενη πολιτεία για να προχωρήσει με μία αγωγή που είναι σχετική με το σκάνδαλο εκπομπής βλαβερών αερίων από τους πετρελαιοκινητήρες της VW, αλλά και τη χειραγώγηση συστημάτων, σχετικών με τον έλεγχο των ρύπων.
Η γερμανική εταιρεία παραγωγής αυτοκινήτων είχε προηγουμένως ζητήσει από το Ανώτατο Δικαστήριο των ΗΠΑ να επανεξετάσει μία δικαστική απόφαση, η οποία έλεγε ότι δύο κομητείες μπορούν να διεκδικήσουν την καταβολή αποζημιώσεων, ενδεχομένως δισεκατομμυρίων δολαρίων, που σχετίζονται με τις εκπομπές ρύπων από πετρελαιοκινητήρες. Αυτό το αίτημα παραμένει να εξεταστεί.
Η VW είχε δηλώσει σε δικαστικά έγγραφα ότι οι ισχυρισμοί του Οχάιο «μπορούν να της κοστίσουν 350 εκατομμύρια δολάρια την ημέρα ή περισσότερα από 127 δισεκατομμύρια δολάρια τον χρόνο, για χρονική περίοδο πολλών ετών».
Το σκάνδαλο Volkswagen
Το κουβάρι του μεγάλου σκανδάλου με τα πειραγμένα «μηχανάκια» που έδειχναν μειωμένη εκπομπή ρύπων στα 4κύλινδρα μοντέλα με δίλιτρο πετρελαιοκινητήρα της Volkswagen Jetta, Beetle, Golf και Audi A3 του 2009-2014, καθώς και Passat του 2014-’15, άρχισε να ξετυλίγεται το 2015.
Στα μέσα εκείνης της χρονιάς, η Volkswagen ανακοίνωνε υπερήφανα ότι είχε πετύχει τον στόχο της να ξεπεράσει την Toyota ως η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο.
Λίγους μήνες αργότερα, ο Τζακ Γιούινγκ των New York Times έγραφε ότι η αμερικανική Υπηρεσία Προστασίας του Περιβάλλοντος αποκάλυπτε ότι η VW είχε εγκαταστήσει σε 11 εκατομμύρια αυτοκίνητα λογισμικό το οποίο ξεγελούσε τους μηχανισμούς ελέγχου καυσαερίων.
Ως τις αρχές του 2018, η VW είχε συμφωνήσει με τις αμερικανικές αρχές και τους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων της σε έναν συμβιβασμό ύψους 20 δισεκατομμυρίων δολαρίων, με επιπρόσθετες αγωγές να έχουν γίνει κι άλλες να περιμένουν ακόμη την εκδίκασή τους.
Από το 2015, η μετοχή της εταιρείας έχει περάσει από πολλά σκαμπανεβάσματα, όπως και τα «golden boys» της αυτοκινητοβιομηχανίας, που λόγω του σκανδάλου το ένα μετά το άλλο έσπευδαν να υποβάλουν παραιτήσεις.
Από το 2015, η μετοχή της εταιρείας έχει περάσει από πολλά σκαμπανεβάσματα, όπως και τα «golden boys» της αυτοκινητοβιομηχανίας, που λόγω του σκανδάλου το ένα μετά το άλλο έσπευδαν να υποβάλουν παραιτήσεις.
ΔΕΝ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΠΟΥ ΗΔΗ ΤΡΕΧΕΙ 6 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ...
ΜΗΠΩΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ;;;
ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΩΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΒΛΑΒΕΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΜΑΣ
ΩΣ ΕΘΝΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΑΣ
Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑΓΜΕΝΗ.
ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΝΩΘΕΙΤΕ..
Η ΕΛΛΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΧΕΡΙΑ.
ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ "ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ" ΠΟΥ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΑΝ ΜΕ ΑΡ. ΠΡΩΤ. 6199/4-9-2015 ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ. Η ΑΘΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΦΕΡΕΙ ΝΟΜΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ.
Δεν υπάρχουν σχόλια